Mozart Produkcja–zestawienia

Zestawienia

Na stronie głównej Mozarta jest panel Zestawienia, kolejno możemy korzystać z różnych jego opcji.

1. Zlecenia Pracowników

clip_image001

To zestawienie wyświetla nam dane dotyczące, listy pracowników wraz ze zleceniami, za które są oni odpowiedzialni.

clip_image003

Wystarczy w prawym rogu wybrać zakres dat i pobrać dane. Na tym ekranie pojawią się szczegółowe informacje dotyczące konkretnych zleceń i przypisanych do nich pracowników. Takie zestawienie, możemy wydrukować lub wyeksportować np. do excela.

2. Drugim zestawieniem w tym panelu są Raporty Pracowników.

clip_image004

Ta opcja rozszerza możliwości zestawienia pracowników. W raportach zawarte są szczegółowe informacje dotyczące zaraportowanych zleceń per pracownik oraz jest możliwość poprawienia, czy zmiany konkretnego raportu do zlecenia.

clip_image006

Wystarczy wybrać Dodaj, by móc modyfikować wybrany raport, czy wyświetlić więcej informacji o zleceniu, z tego miejsca możemy również wydrukować czy wyeksportować do excela.

clip_image008

3. Kolejnym poleceniem są Dokumenty zleceń.

clip_image010

W tym miejscu mamy dokumenty, które zostały wygenerowane do zleceń, możemy je wydrukować czy wyeksportować.

clip_image012

4. Następnie mamy możliwość przeanalizowania zestawień/raportu pracowników wg reguły następujących poleceń:

a) Ilość planowana i wykonana operacji różnią się,

b) Suma czasu pracy w dniu,

c) Zestawienie ilościowe (planowana vs rzeczywista).

clip_image013

Zależnie od tego, która z w/w wartości jest nam potrzebna w celu weryfikacji, możemy wprowadzając odpowiednie dane, przeanalizować wynik – system zestawi i uśredni wyniki zebrane na podstawie wszystkich zaraportowanych zleceń.

a) clip_image015

Tu wskazujemy początek od kiedy chcemy dokonać analizy porównawczej wartości zleceń, mogą być one zakończone lub niezakończone – po wybraniu analizy dla wskazanego okresu Mozart zestawi wartości w zilustrowania różnic.

b) clip_image017

To zestawienie wskaże nam czas pracy dla określonego pracownika w wybranym zakresie dat.

c) clip_image019

Tu wskazując zakres dat, system wyliczy nam zużycie materiałów dla zleceń wykonanym w danym okresie.

Scroll to Top