Poznaj najczęśćiej zadawane pytania

Czy Mozart Produkcja współpracuje z Subiektem nexo Pro?

Tak, program Mozart produkcja współpracuje z Subiektem nexo PRO

Czy Mozart obsługuje kolektory danych i/lub czytniki kodów kreskowych?

Tak, Mozart obsługuje czytniki kodów kreskowych oraz kolektory, aczkolwiek w przypadku kolektorów może się to wiązać z przystosowaniem Mozart-a do formatu danych stosowanych przez kolektor.

Czy na każdym stanowisku, na ktorym zainstalowany jest Mozart musi byc zainstalowany system magazynowy?

Tak, Mozart ściśle współpracuje z systemem magazynowym i wymaga, aby na każdym stanowisku znajdował się system magazynowy.

Program w wersji demo dla aplikacji SubiektGT prosi o podanie licencji, dlaczego?

Jest to błąd spowodowany próbą uruchomienia Mozart-a bez uprzedniego aktywowania Sfery w systemie magazynowym SubiektGT. Proszę pamiętać o zachowaniu kolejności, najpierw przygotowujemy system magazynowy, a dopiero później uruchamiamy Mozart-a.

Czy Mozart może współpracować z MySQL-em i/lub PostgreSQL?

Nie, na chwilę obecną Mozart współpracuje tylko z MSSQL-em.

Chciałabym/chciałbym nie widzieć zamkniętych zleceń w Mozarcie – jak to się robi?

Aby wyłączyć wyświetlanie zamkniętych zleceń na ekranie Zlecenia należy odznaczyć chceckboxa Zlecenia zakończone znajdującego się w prawym dolnym rogu ekranu Zlecenia.

Aktualizacja terminowa

Przez aktualizację terminową rozumiemy wykupienie licencji na aktualizację w terminie do 30 dni od momentu upływu ważności dotychczasowej licencji.

Czy ceny podane w cenniku są cenami brutto?

Nie, ceny podane w cenniku są cenami netto.

Czy podane w cenniku ceny zawierają koszty wdrożenia?

Nie, podane ceny dotyczą tylko licencji i nie zawierają kosztów wdrożenia.

Jakiej wersji enova potrzebuje Mozart?

Mozart dla enova wymaga modułu Handel enova w wersji Złotej lub Platynowej

Czy na każdym stanowisku, na którym będzie działać Mozart dla Subiekt GT musi być zainstalowany Subiekt GT?

Tak

Czy na każdym stanowisku, na którym będzie działa Mozart dla Subiekt GT musi być zainstalowana Sfera dla Subiekt GT?

Tak

Czy Mozart może obsługiwać (serwis) zlecenia serwisowe na remont, naprawę?

Tak
Mozart – obsługa serwisu

Obsługa usługi serwisowej w Mozarcie polega na wydzieleniu w programie „wydziału” Serwis (Punkt Monitorowania Serwis), na którym będą gromadzone informację dotyczące zdarzeń serwisowych.

Użytkownik będzie mógł:
1. Utworzyć Zleceń na prace serwisowe,
2. Zaplanować (założyć):
a. Czas,
b. Koszty,
c. Materiały
3. Rozliczyć rzeczywiste nakłady:
a. Czas (i koszty) w rozbiciu na poszczególne czynności wykonane przez Pracowników,
b. Zużyte materiały,
c. Inne (faktury za transport, nocleg , usługi zewnętrzne itp.)
4. Porównać koszty planowane z kosztami rzeczywistymi

Jak wygląda u Państwa proces wdrożenia takiego rozwiązania?

Standardowy proces wdrożenia zakłada:

  1. Analizę przedwdrożeniową.
  2. Instalację i konfigurację potrzebnych modułów:
    • Podstawowy moduł Desktop na końcówkach.
    • Moduł WWW na serwerze IIS.
    • Rozszerzenia (jeżeli potrzebne).
  3. Prace programistyczne (jeżeli będą potrzebne).
  4. Szkolenie Użytkowników.
  5. Asysta przy uruchomieniu.
Scroll to Top