Spis treści
Usuwanie nieistniejących rezerwacji 2
Usuwanie nieistniejących rezerwacji
1. W Mozarcie istnieje możliwość usunięcia nieistniejących rezerwacji (funkcja kontroli, dla pozycji, gdzie usunięto dokumenty rezerwacyjne z systemu magazynowego).
Po wybraniu polecenia z PROGRAM-SYSTEMOWE-KONTROLA-USUNIĘCIE NIEISTNIEJĄCYCH REZERWACJI, pojawi się okienko:
Po zatwierdzeniu wyboru, Mozart usunie rezerwacje, których nie ma w systemie magazynowym.
Wybór partii surowca
1. W Mozarcie, na etapie tworzenia zlecenia produkcyjnego, możemy wskazać z której partii surowca chcemy pobrać/rozliczyć materiały.
2. Z poziomu ekranu zleceń, na wydziale, pod prawym przyciskiem myszy, na wysokości zlecenia produkcyjnego, wybieramy polecenie WYBÓR MAGAZYNÓW:
3. Na wysokości ID dostawy, możemy rozwinąć dostępne nr partii dla surowca:
Następnie zapisać wybrane pozycje:
Import danych do ZK
1. Po umieszczeniu w lokalizacji Mozarta plików pluginowych, należy:
2. Po zapisaniu zmian, logujemy się do Mozarta i otwieramy menu WŁASNE, wybieramy po dodanej nazwie plugin:
3. Pojawi się okienko do wskazania lokalizacji pliku do importu (format wprowadzania danych musi być zgodny, z poniższym):
Odpowiednio wprowadzone w kolumny dane zostaną zaimportowane do SubiektaGT.
Po wskazaniu lokalizacji wybieramy polecenie IMPORTUJ.