Zestawienia
Na stronie głównej Mozarta jest panel Zestawienia, kolejno możemy korzystać z różnych jego opcji.
1. Zlecenia Pracowników
To zestawienie wyświetla nam dane dotyczące, listy pracowników wraz ze zleceniami, za które są oni odpowiedzialni.
Wystarczy w prawym rogu wybrać zakres dat i pobrać dane. Na tym ekranie pojawią się szczegółowe informacje dotyczące konkretnych zleceń i przypisanych do nich pracowników. Takie zestawienie, możemy wydrukować lub wyeksportować np. do excela.
2. Drugim zestawieniem w tym panelu są Raporty Pracowników.
Ta opcja rozszerza możliwości zestawienia pracowników. W raportach zawarte są szczegółowe informacje dotyczące zaraportowanych zleceń per pracownik oraz jest możliwość poprawienia, czy zmiany konkretnego raportu do zlecenia.
Wystarczy wybrać Dodaj, by móc modyfikować wybrany raport, czy wyświetlić więcej informacji o zleceniu, z tego miejsca możemy również wydrukować czy wyeksportować do excela.
3. Kolejnym poleceniem są Dokumenty zleceń.
W tym miejscu mamy dokumenty, które zostały wygenerowane do zleceń, możemy je wydrukować czy wyeksportować.
4. Następnie mamy możliwość przeanalizowania zestawień/raportu pracowników wg reguły następujących poleceń:
a) Ilość planowana i wykonana operacji różnią się,
b) Suma czasu pracy w dniu,
c) Zestawienie ilościowe (planowana vs rzeczywista).
Zależnie od tego, która z w/w wartości jest nam potrzebna w celu weryfikacji, możemy wprowadzając odpowiednie dane, przeanalizować wynik – system zestawi i uśredni wyniki zebrane na podstawie wszystkich zaraportowanych zleceń.
Tu wskazujemy początek od kiedy chcemy dokonać analizy porównawczej wartości zleceń, mogą być one zakończone lub niezakończone – po wybraniu analizy dla wskazanego okresu Mozart zestawi wartości w zilustrowania różnic.
To zestawienie wskaże nam czas pracy dla określonego pracownika w wybranym zakresie dat.
Tu wskazując zakres dat, system wyliczy nam zużycie materiałów dla zleceń wykonanym w danym okresie.